Obchod, marketing

Konec každoročnímu týrání kaprů? Společenská podpora ukončení nákupu živých ryb získává na síle

Podle nejnovějšího průzkumu CIWF Česko by se pouze pět procent lidí v Česku na Vánoce neobešlo bez nákupu živého kapra. Právě na ně cílí každoroční předvánoční kampaň Vánoce pro kapry, která znovu zdůrazňuje, že ryby určené ke konzumaci prodané v živém stavu do rukou koncových zákazníků zbytečně trpí. Tuto Kampaň letos podpořily i další známé osobnosti včetně herečky Lucie Benešové či spisovatelky Petry Soukupové. CIWF Česko vítá osvětovou kampaň Magistrátu hlavního města Prahy Vaše tradice, moje trápení, která se nese v podobném duchu. […]

Obchod, marketing

Sedmý ročník čínského veletrhu dovozu CIIE úspěšně skončil: Nejdůležitější události v číslech

Dne 10. listopadu byl v Šanghaji úspěšně zakončen sedmý ročník čínského veletrhu CIIE (China International Import Expo). Přestože bylo během veletrhu dosaženo mnoha nehmotných úspěchů a spojení, veletrh byl nebývale úspěšný i z hlediska přítomnosti účastníků z celého světa a zprostředkovaných obchodních příležitostí. Předběžné obchody dosáhly celkové výše 80,01 miliardy amerických dolarů, což oproti předchozímu ročníku představuje dvouprocentní nárůst. […]

Obchod, marketing

Klasika nebo glamour? Udělejte si Vánoce podle sebe. Tak, jak si je přejete. Najděte nejnovější dekorativní trendy značky Pepco

Blíží se nejkrásnější svátky v roce. A to je ideální čas, abyste do svého domova vnesli kouzelnou atmosféru. Díky široké nabídce dekorací Pepco si můžete vytvořit Vánoce přesně podle svých představ. Letos v obchodech najdete jedinečné kolekce plné různých trendů v interiérovém designu. Od nadčasové elegantní klasiky až po motivy inspirované přírodou. Každý si zde najde něco pro sebe. Stačí navštívit Pepco! […]