Obchod, marketing

Společnost TCL bude na veletrhu CES 2025 inspirovat svými nejnovějšími produkty a inovacemi

Společnost TCL Electronics, přední značka spotřební elektroniky a jedna ze dvou největších světových značek televizorů, dnes oznámila svou účast na veletrhu spotřební elektroniky CES 2025, který se koná v lednu. TCL se veletrhu CES účastní již 31 let, během nichž tato značka návštěvníkům z celého světa soustavně představuje své nejnovější inovativní zobrazovací technologie a celou řadu produktů pro inteligentní domácnost. […]

Obchod, marketing

Společnost Hisense představí na veletrhu spotřební elektroniky CES 2025 budoucnost chytrého bydlení s „Umělou inteligencí pro váš život”

Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, se chystá na veletrhu spotřební elektroniky CES 2025 nově definovat chytřejší bydlení. Bude tomu tak díky ambicióznímu debutu v oblasti umělé inteligence, který bude podpořen přehlídkou jejích nejnovějších inovací. […]

Obchod, marketing

„Vánoce, jaké si přeji” – společnost Pepco představila svou první vánoční image kampaň

Vánoce jsou výjimečným obdobím roku, které lze strávit mnoha způsoby. Každý z nich je stejně dobrý, pokud je v souladu s námi samotnými. Pepco na tyto potřeby reaguje vstupem do nové úrovně komunikace a spuštěním své první vánoční image kampaně. Spot se sloganem „Vánoce, jaké si přeji“ představuje příběh dvou sester, jejichž rivalita se změní v dojemné a radostné vánoční usmíření. Je doplněn „Vánočním příběhem sester“, jehož autorkou je Magdalena Witkiewiczová a který je připraven v podobě audioknihy, kterou čte Kateřina Peřinová. […]