Média, společnost a životní styl

Společnost Guide Outdoor uvádí na trh lovecký produkt Powerhouse TS Gen2

Se začátkem myslivecké sezóny představuje společnost Guide Outdoor nový termovizní zaměřovač řady TS Gen2 pro lovce a outdoorové nadšence. Společnost se specializuje na venkovní optiku a nyní zvyšuje vizuální výkon díky vysoce citlivému 12μm detektoru, NETD 20 milikelvinů a displeji AMOLED s rozlišením 1920×1080. Díky řadě ergonomických konstrukčních prvků navíc nabízí bezproblémové ovládání v terénu. […]

Média, společnost a životní styl

O jaké kariéře sní mladá generace a co hledá u zaměstnavatelů? Mladí talenti z Procter & Gamble sdílejí své příběhy

Firmy a náboráři často řeší otázku, jak přilákat mladé zaměstnance a udržet je dlouhodobě spokojené. Společnost Procter & Gamble může posloužit jako příklad úspěšného přístupu k mladým talentům, kterým od prvního dne nabízí konkrétní úkoly a odpovědnost. Klíčovým prvkem jejich strategie je rovnost na pracovišti, kontinuální vzdělávání a rychlý kariérní růst. […]

Média, společnost a životní styl

Také řešíte ve firmě ESG?

ČTK Connect pořádá odbornou konferenci ESG meetup – Reporting & Auditing, která se koná pod záštitou ministra financí Zbyňka Stanjury v pražském PressCentru ČTK ve čtvrtek 24. října. Odborným garantem je Veronika Soukupová, autorka knihy ISO a ESG pro udržitelný růst organizace. […]

Média, společnost a životní styl

Konference Brand Management podesáté: Kreativita znamená hlavně odvahu. Máte ji?

To, že něco dokážeme změřit, ještě neznamená, že je to důležité, říká John Hegarty, legendární kreativec a klíčový řečník letošního ročníku konference Brand Management. A naopak, právě to, co neumíme vyčíslit, může být to podstatné, co bychom neměli přehlížet. Snaží se tak poukázat na skutečnost, že kreativitu, odvahu pouštět se do tvůrčí práce, která vybočí z řady a vaši značku odliší a vyzdvihne, změřit nelze. Přesto bez ní není možné budovat úspěšnou značku. […]