
Praha 10. září 2024 (PROTEXT) – Czech Social Awards se vracejí již po jedenácté. Novou dekádu otevírají i nové kategorie Média, Kampaň, Influencermarketing, Podcast, Veřejná správa, Osobnost roku, Digitální tvůrce, Generace Z, Značka, Aplikace nebo Video. Novinky a informace k nominacím a detaily k hlasování představil organizátor v pražském hotelu Maximilian. V letošním ročníku bude finální pětici nominovaných vybírat v každé kategorii porota složená z odborníků z akademického prostředí společně s profesionály z marketingu, médií, neziskových organizací a mediálních agentur.
Czech Social Awards se uskuteční 28. listopadu 2024 v Praze a večerem již tradičně provede moderátorka Zorka Hejdová. Cílem je ocenit jednotlivce, značky, týmy i projekty, které vynikají svou kreativitou, tvorbou a pozitivním dopadem na online komunitu. Nové kategorie umožní širší spektrum ocenění v digitálním prostoru.
Zdroj: Czech Social Awards
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.